20 Julai 2011

karya untuk lagu tema novel "keliru"



Novel "KELIRU"
 by : camdo

berape hari yg lepas mmber ak CAM telah post e-mail novel terbaru  bertajuk "KELIRU" ye kt ak..
 cerita dia mmg best yg m'kesahkan tetang berkobanan demi percintaan.
mmg sedih sangat perjalanan cerita. tp ak x dpt nk cerita lebih lanjut
kena novel "KELIRU" ni hak cipta CAMDO..heheheehe
MySpaceMySpace
minta maaf ye~.hehehe jom layan~


MAAFKAN KU

Dari awal ku merasa
Bila mendekati mu
Ku percayakan cinta
Tapi tidak sepenuhnya

Aku….sedar siapa diri ini
Memang ku tak layak
Bila berada disampingmu
Itu bukan maksudku
Tapi sebenarnya aku , masih mencintai mu

Maafkan aku mencintaimu
Maafkan aku menyayangimu
Bukan kena apa
Tapi lebih baik , ku menudur diri sahaja

Izikanlah ku memberi tahu
Izikan aku menlafaskannya
Aku tak sanggup , melihatmu
Bersama yang lain , lebih mencintaimu

Setiap saat ku rasai
Tanpa kata ingin ku
Ucapkan pada mu tapi
Ku masih tidak dapat menlupakanmu

Maafkan aku mencintaimu
Maafkan aku menyayangimu
Bukan kena apa
Tapi lebih baik , ku menudur diri sahaja

Izikanlah ku member tahu
Izikan aku menlafaskannya
Aku tak sanggup , melihatmu
Bersama yang lain…
Maafkan aku membuatmu sedih
Maafkan aku terpakse lepaskan

Maafkan aku mencintaimu
Maafkan aku menyayangimu
Bukan kena apa
Tapi lebih baik , ku menudur diri sahaja

Izikanlah ku memberi tahu
Izikan aku melafaskannya
Aku tak sanggup , melihat kamu
Bersama yang lain , lebih mencintaimu

Setiap saat ku rasai
Tanpa kata ingin ku
Ucapkan pada mu tapi
Ku masih tidak dapat menlupakanmu

By :aszeo







Tiada ulasan: