03 Julai 2011

karya harus di terbitkan.... :P

            -LUKA-


Masih ku ingat lagi
Peritiwa antara kau dan aku
Sakitnya hati bila ku teringat kembali
Ku berasa kehilangan dan jadi tak tentu arah
Tapi itu semua telah
 hancur musnah
Kerana mu~

Hatiku keluka kena mu
Jiwaku keluka disebabkan mu
Kenapa harus jadi macam ni
Mana janji untuk bersama ku
 Ku cuba menahan kena mu
Ku cuba menbutikan kena mu
 Tahukah aku amat menyanyangi mu
Tapi…kamu lukakan hati aku
Aku keluka..

Kenapa kamu tak percaya dengan apa ku katakan
Kenapa kamu tak percaya bagamaimana ku sayangi mu
Bagaimana nak ku bukitkan lagi

Kenapa harus jadi macam ni
Mana janjimu untuk bersama ku
Ku cuba menahan kena mu
Ku cuba menbutikan kena mu
Tahukah aku amat menyanyangi mu
Ku keliru apa harus ku lakukan
Tapi…adakah aku yang lukakan hatimu

Maafkan ku terluka hatimu
Berilah ku pulang untuk cari kesalahanku
Ku sangup untuk menhadapinya lagi..
Hati keluka

 Aku ke luka!
Hatiku  keluka kena cinta
Jiwaku keluka kena cinta
cinta telah bahawa kita keluka
 terpaksa membiarkan kamu pergi
 tidak boleh percaya ia masih di sini
Ini akan menjadi kali terakhir
Ku tak sangup lagi
untuk percayakan cinta

BY:aszeo

MySpacelayan~

Tiada ulasan: