16 Jun 2011

Terjumpa EX4 ak di taman jaya.....





Ari tu ak pergi bersiar-siar di taman jaya..
dah puas berpusing2 di taman jaya..ak pun duduk kerusi kayu..
kerusi tu banyak kenang ak n puteri..lalu ak pusing belakang tetap ku sedari puteri ad di depan ku bersama
suami ye...
air mataku jatuh serentak bersama puteri..
dengan diam seribu kata ak bangun dari tempat tu lalu pergi 
menlarikan diri..
time tu ak tgk puteri sedang m'gandung anak suami ye..

ketika itu ak sedang pandu kereta 
air mata ku x henti2 membasah pipi..
kenapa!!!!!!!
tiba siranan HOTFM.. mainkan lagu Nur kasih
...............................
apabila sampai je rumah dengan perasan kecewa lalu ak m'narangkan
sebuah lirik lagu untuk dia

KU AKAN SELALU.

Ketika ku didepanmu
Membawa air mata jatuh ke pipi
Dan semua yang mengelilingi kita
Apakah rahsia atau kebohongan
Aku akan kuat
Aku akan bersabar
Menjaga iman ku ketika itu akan hilang
adakah Yang  hilang itu harus pergi
kenapa hatiku  masih di sana
Dan  akan ku membawa dalam pelukanku
Terus kau tepat di mana ku berada
 hari ini hidupku pergi
kenapa harus jadi macam ni
 ku akan selalu rindui kamu dan menyanyangmu
ku akan selalu berdoa kamu semoga bahagia selalu

Aku masih cintaimu
hanya dirimu didalam hatiku
Dan aku akan selalu melihat bintang bila merindui kamu
Dan aku akan selalu pejamkan mata dan meningati kenangan kita


ku masih ingat kata-katamu
jodoh dan pertemuan tangan tuhan
itu takdir harus ku jalani
ku bersyukur dapat mengenali kamu
ku akan selalu


by:aszeo





MySpace
hanya lagu ni sahaja m'ubat rinduku kepada ye..



Tiada ulasan: