19 Jun 2011

AKU SUKA KUCING!!!!! MEOW! MEOW!


MySpace
hahahah
knp dan knp
ak dpt idea utk wat satu single terbaru yg bertema
KUCING!!!
meow meow
ni gara2 sorg budak (FB) ar ni
haha 
khas utk ko miss meow


MISS MEOW.. :3


Meow…meow
Mana dia miss meow,
Meow…meow
Itu dia miss meow

Hari..hari
Ku menanti miss meow
Mane dia miss meow kita
 menunggu dalam chat FaceBook

itu dia miss meow kita dah ada
dia suka ketawakan aku
meow..meow..
kenapa kau kuat gelak


dia suka kongsi pendapat
dia juga seorang kawan yang baik
dia suka makan nasi ayam
dia juga orang dari teluk intan

Meow…meow
Mana dia miss meow,
Meow…meow
Itu dia miss meow

Aku juga suka kenakan dia
Aku suka gelakan  dia
Aku juga yang selalu perli dia
Aku suka kasi dia bengang

Lalala…lalala
Miss moew

Meow…meow
Mana dia miss meow,
Meow…meow
Itu dia miss meow~….
 MEOW!!!!!!!!!!!!


layan!!...

Tiada ulasan: